.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممانعت از حضور شهردار در جلسه شورای شهر
يك عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت:اگر شهردار با شورا همكاري نكند تنها راه باقي مانده استيضاح وي است.

يك عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت:اگر شهردار با شورا همكاري نكند تنها راه باقي مانده استيضاح وي است. 
به گزارش  فارس از رشت، در جلسه دیروز شوراي اسلامي شهر رشت كه پس از مؤاخذه شدن شهردار،سومين جلسه‌اي است كه بدون حضور وي تشكيل شد،يكي از اعضاي شورا، با انتقاد از تصميم شهردار و مصر بودن وي در تعويض تعدادي از مديران عامل سازمان‌هاي تابعه شهرداري رشت، خواستار استيضاح و بركناري وي از سمت شهردار در صحن علني شورا شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين باره گفت:شورا و شهرداري بدون تعامل و همكاري با يكديگر نمي‌توانند به اهداف خود برسند و نوع عملكرد شورا و شهردار بايد هماهنگ باشد و بهتر است شهرداري همكاري لازم را با شوراها داشته باشد.
رضا ساغري(شهردار) دوشنبه شب به صحن شورا آمد، اما اعضاي شورا از حضور وي در جلسه ممانعت كردند و يكي از اعضاي شورا در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص علت اين ممانعت گفت: تا زماني كه ساغري از تصميم خود مبني بر تعويض مديران برنگردد و آن‌ها را بر سر كار خود برنگرداند حق ندارد در جلسات شورا حضور يابد.
خاطر نشان مي‌شود،رضا ساغري در هفته قبل به دليل تعويض مديران عامل سازمان‌هاي تابعه شهرداري نظير سازمان پارك‌ها و فضاي سبز، ميادين ميوه و تره بار و اتوبوسراني،مورد مواخذه اعضاي شوراي شهر رشت قرار گرفت.
شوراي اسلامي شهر رشت فردا با حضور يكي از مقامات تهران، جلسه فوق‌العاده و غيرعلني در اين خصوص خواهد داشت تا تصميم مناسب در اين مورد گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.